۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۰۴۱
رئيس پليس گيلان موفقيت پليس را در آمادگی و اجرای صحيح سناريوهای فرضی پدافند غير عامل نيروی انتظامی دانست و گفت: پدافند غير عامل از ارزان ‌ترين و كم ‌آسيب‌ ترين روش دفاع در مقابل شرايط اضطراری است و بكارگيری تجهيزات و فنون روز از ابتكارات پليس برای شرايط اضطراری است.
سردار ابراهيم قائدرحمتی، فرمانده انتظامی استان گيلان روز گذشته، 7 آبان‌ماه در جمع كاركنان انتظامی با گراميداشت هفته پدافند غير عامل كه از 4 تا 10 آبان می‌باشد، پدافند غير عامل را از وظايف لاينفك پليس اعلام كرد و متذكر شد: اعتقاد پليس برای حفظ خود و محافظت از مردم در شرايط خاص موجب آمادگی نيروی انتظامی برای دفاع همه‌جانبه در مقابل تهديدات شده است.

وی غافل شدن از دشمن را محال تصور نمود و اظهار كرد: اهداف والا و انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی ايران موجب كينه‌توزی دشمن به شكل آشكار و نهان در جامعه شده است و در اين راستا منطق دفاعی حكم می‌كند كه پليس آمادگی دفاع همه‌جانبه در مقابل تهديدات را داشته باشد؛ لذا بستر پدافند غير عامل برای پليس مهيا بوده و نيروی انتظامی آمادگی برای شرايط ضروری را از وظايف اصلی خود می‌داند.

سردار قائدرحمتی موفقيت در آمادگی پليس را در اجرای صحيح سناريوهای فرضی پدافند غير عامل نيروی انتظامی دانست و بيان كرد: پليس همه احتمالات را مورد بررسی قرار داده و به تناسب وقايع احتمالی آمادگی خود را حفظ خواهد نمود؛ در واقع پدافند غير عامل از ارزان‌ترين و كم‌آسيب‌ترين روش دفاع در مقابل شرايط اضطراری است و بكارگيری تجهيزات و فنون روز از ابتكارات پليس برای شرايط اضطراری می‌باشد.

رئيس پليس گيلان در قسمت ديگری از سخنانش با استناد به آيه 31 سوره مائده به اهميت جان انسان‌ها اشاره كرد و افزود: سلامت جامعه برای پليس بسيار حائز اهميت است و معتقد است نجات يك انسان نجات يك جامعه می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر